محققان شرکت کانفیانت، یک کمپین بدافزاری را به نام ایگابلر، شناسایی کردند که هکرها با استفاده از ایگابلر حدود 1.16 میلیارد تبلیغ جعلی ایجاد کردند تا قربانیان خود را ترغیب کنند به وبسایتهای آلوده وارد شوند. این بدافزار در بازه اول آگوست تا 23 سپتامبر موردبررسی قرار گرفت. ایگابلر اولین بار در آوریل 2019 و زمانی که سعی داشتند از یک آسیبپذیری گوگل کروم برای حمله به کاربران iOS استفاده کنند، شناسایی شدند و در آن زمان تخمین زده شد بیش از 500 میلیون تبلیغ آلوده توسط کاربران این سیستمعامل مشاهده شده است. هکرها در اقدام جدید خود کاربران ویندوز، لینوکس، نسخه دسکتاپ مک را هدف قرار دادهاند. هکرها در طول 6 ماه گذشته از باگهای کروم به منظور دور زدن روشهای امنیتی مقابله با پاپآپها و تغییر مسیر اجباری سو استفاده کردند. بستههای اطلاعاتی به کار رفته در کمپین ایگابلر به طور خاص تعدادی برنامههای تحت وب را هدف قرار میدهد که از متن و فرم جستجو بهره میگیرند. هدف از این کار به حداکثر رساندن شانس سرقت کلیدهای فشار داده شده است.